TyraTok

Livet är ett äventyr!

Våffla...

Publicerad 2010-03-25 10:51:47 i Allmänt,

... ska jag äta på lunchen idag.

En kollega har ordnat så de som vill får gå på vernissage med våffelätning idag på lunchen, ska bli nice!
Tänkte skriva trevligt men efter att ha sett Halv åtta hemma hos mej denna vecka med dessa storstadsmänniskor som tycker all mat och dryck är just trevlig ska jag sluta använda det ordet.

Detta måste vara sämsta veckan i det programmets historia... orkar inte höra halvfransyskan svära oavbrutet ikväll ocks så det får bli en annan kanal.
Nej just ja, jag ska ju på föreläsning så jag slipper i alla fall!

Kommentarer

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-03-25 18:24:23

Tjena o grattis i efterskott! Läste om dig o din syster o er mor...så himla sorgligt. Men så skönt att även läsa att du gjort en CT....lev o njut!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: anne

Publicerad 2010-03-25 19:22:16

Vilken halvfransyska är det? ror inte jag sett programmet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela