TyraTok

Livet är ett äventyr!

En ENFP...

Publicerad 2010-05-19 21:22:51 i Allmänt,

... japp,  sådan är jag! :o)

Igår hade vi ingen vanlig arbetsdag utan fick vara på stadens congress-center hela dagen med en föreläsare som heter Jessica och dagen gick åt till att göra personlighetstest med Myers-Briggs Type Indicator.

Jag har gjort det en gång för länge sedan men det var mycket intressantare denna gång för vi gick igenom allt så mycket så mycket grundligare både före och efter vi hade gjort testet.
Dessutom minns jag inte vad jag hade för resultat då,  men jag ska leta rätt på det för att se om det blev lika denna gång.

I början var man helt säker på vad man var när Jessica gick igenom de olika typerna men lite fel hade man allt, haha.
Tack och lov tyckte jag att jag gick till en bättre ruta när jag fick resultatet och det blev ahaaaa-upplevelser och många skratt.
Otäckt mycket mitt i prick och nu vet jag varför jag döpt min blogg till just Livet är ett äventyr!

Kommentarer

Postat av: Anka

Publicerad 2010-05-19 21:57:00

Ett sånt där test gjorde jag oxå för ett par år sedan, de e verkligen kul att se hur bra de stämmer :)

Postat av: Selma

Publicerad 2010-05-20 07:50:30

Ibland kan man bli lite häpen. Det är dessutom så att man inte alltid är sådan som man helst skulle vilja vara.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela