TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rask promenad...

Publicerad 2010-11-13 17:32:38 i Allmänt,

... ner till staden vid halv tio,  äntligen dags för kursen i silverlera.

Kursen pågår både lördag och söndag 10-16 och facket betalar det mesta,  vi får betala 100 kr var!!
Verkligen ett spännande material att arbeta med... lite dyrt kanske men hur kul som helst.
Imorgon får man se resultatet av det vi knåpat med idag.



Jag har gjort två ringar,  två löv och så denna skapelse som ska bli ett hänge.

Nu är det dags att börja gräva i garderoben efter lite finkläder och åka iväg på femtioårsfest.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-11-14 10:59:25

Typ pepparkaka med kristyr?

Postat av: Ia

Publicerad 2010-11-14 15:09:32

Jag slår mig ner här och väntar på resultatet ;)



Alltså...var hittar Du alla roliga saker som händer i den här stan????

Postat av: anne

Publicerad 2010-11-14 18:40:37

Menar du att det ska bli silder av de grå maskarna?



Jag vil också lära mig...



Sv. Faktum är att Son 1 och Dotter definitivt har makens ögon, mörka blå med mörka, långa ögonfransar, Son 2 har inte fullt så mörka färger men definitivt mycket mer fransar än vad jag har.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela