TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tack Inga...

Publicerad 2010-11-20 10:59:44 i Allmänt,

... för den snälla kommentaren! :o)

Det värmde att läsa till frukost och morgon-TV så här en lördagmorgon när snön faller i stora flingor.
Har tänkt att jag ska hinna göra julkort idag men det är en massa annat också som ska fixas...  vi får se vad som hinns med.  Måste gå några vändor till miljöboden här på gården,  mycket kattmatsburkar fyllda med urbrunna värmeljus att slänga,  tidningar och kartong.
Det är fasen inte klokt vad vi konsumerar med sopor som resultat...

*****

Laddade över bilder från kameran till datorn så kollegorna får se hur kul vi hade i torsdags.
Kollega B bor så fint  i en tvåa på två plan så det blir lite av compact living, men det är enormt högt i tak.

Vem vill inte inte ha ett sådant här fönster!?



Övriga bilder hoppar jag över för jag vet inte om mina arbetskamrater vill synas här.

Dessa två får i alla fall vara med, dom gillar att synas. :o)



Vår gamla madrass blev en utmärkt lekplats för herre på täppan där den står på högkant i gästrummet i väntan på att bli körd hem till sonen.

Tekla-Lisa-Zamba... ja kärt barn har många namn men hon lyssnar inte till något av dem... tror hon är döv, haha.
Nå,  igår stod hon och krafsade på golvet innanför dörren till just gästrummet och när jag gick dit och tittade var det en lite skvätt på golvet!?
Hoppas verkligen inte detta ska bli en skvätt-katt!!
Hon är ju bara fyra månader... inte kan det börja redan det som kan hända innan man hinner till veterinären för att knipsa lite..?

Kommentarer

Postat av: Huskatt

Publicerad 2010-11-20 20:33:52

Fina kissekatter, de ser precis ut som vår Blå :D

Katter som skvätter/kissar inne..inte roligt. Hoppas det var en engångs grej.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-11-21 09:58:08

Det var så lite så! ;-)

Du har absolut en trevlig blogg, en blogg som jag ogärna missar. Den handlar om levande livet på något sätt och det är mycket roligare att läsa om än nischade bloggar som bara skriver ett ämne.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela