TyraTok

Livet är ett äventyr!

Var är min andra sko?

Publicerad 2010-11-16 08:53:48 i Allmänt,

När jag kom till L-badet igår med kompis A och började byta om hade jag helt plötsligt bara EN träningssko i väskan??



Väskan har stått på jobbet  hela  veckan eftersom det inte blev någon träning förra måndagen... har skon försvunnit hemma eller på jobbet..?
På jobbet står väskan bara bakom dörren så hur den skulle försvinna där vete tusan...
Hmmmm... kan det vara små katter som dragit ur skon när väskan stod hemma i sovrummet...?

Återkommer med svar på det mysteriet,  och jag kan verkligen avråda från att träna zumba utan skor... min ländrygg tog rejält stryk.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2010-11-16 10:29:31

Titta efter en enbent skotjuv.

Postat av: Mia

Publicerad 2010-11-20 11:43:22

Väntar med spänning på problemets upplösning...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela