TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hade tänkt mej...

Publicerad 2010-10-27 23:11:03 i Allmänt,

... att visa lite foton idag av det jag tjatat om mycket sista tiden,  bord! ;o)

Men jag skulle ju också på ett homeparty och det fick gå före så bilder blir senare när det är ordning.

Hämtade upp bästa Nettish och vi for ut till min f d granne i byhåla.
Typiskt att hon flyttade in något halvår innan jag skulle flytta därifrån för hon var en toppengranne.

Nå, det var en tjej som startat eget med hjälp av något som Posten anordnat, om jag fattat det rätt... Futurum?
Hon fick chans att prova något eget ett år med lön när Posten skulle sparka folk.

http://www.marikac.se/index.do
Där har ni henne!

Jag köpte olivtvålar och lite julklappar.
Nettish var chockad över att det var mina första julklappar så här i slutet på oktober, jag brukar börja i augusti och bunkra men ärligt talat har jobbet sugit musten ur mej så jag har missat den starten, sjukt.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-10-28 17:57:58

Hej hej! Alltid bra att vara ute i god tid med julklappar, jag har inte ens börjat :). Det är inte roligt det som händer i kumla, usch vad jag skäms. Mitt liv tar jag en dag itaget just nu. Kram Madde

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-10-30 11:09:06

Hmm det är tidigt att köpa julklappar i oktober, men jag vet en som är värre; Leontina, Suss på bloggen. Hon köper julklappar hela året om och lägger i juklappsrummet! ;-))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela