TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nej men nu...

Publicerad 2010-10-10 22:56:13 i Allmänt,

... jag höll på att glömma en award jag fått.
Det var länge sedan så det känns jättekul och det är från två håll,  Inga och Livsglimtar, två bloggare som jag alltid följer.



Motprestationen består i att lista tre saker som ligger en varmt om hjärtat och sedan langa awarden vidare till fem andra bloggare.

Det jag listar som högst i mitt lilla hjärterum är som följer:

Mina tre fantastiska barn.
Mina vänner! Jag är inte den bästa att hålla kontakt men de finns alltid där i mitt hjärta, vissa mer, vissa mindre men jag vet vilka jag kan ringa när jag krisar totalt.
Min lust att alltid skapa, måtte den aldrig ta slut.

Jag skickar denna award vidare till Berith, E, KajsaLisa, Paula och Selma, som alla finns i min lista över länkar.

Kommentarer

Postat av: smyckestokig

Publicerad 2010-10-10 23:56:07

Jag designar egna smycken som jag sedan säljer på min blogg till kanonpriser. tex budskaps/namnarmband endast för 79 kr. Givetvis håller dessa mycket hög kvalite. Man kan välja sin egna text och dessa finns i många fina färger.Perfekt att ge bort i present/julklapp. Ber om ursäkt om du ej tycker om att jag gör reklam för min blogg då är det bara att radera detta. Men de är helt klart värda att kolla in



http://smyckestokig.blogg.se/



mvh malin

Postat av: Ia

Publicerad 2010-10-11 07:16:33

Jag tackar allra ödmjukast och bifogar länken ;) jag fick den nämligen förra veckan också!!



http://kajsalisa.blogg.se/2010/october/cherry-on-the-top.html

Postat av: E

Publicerad 2010-10-11 08:08:22

Tack! Nu ska jag komma på tre saker också... :0)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-10-11 08:08:25

Kul att Du ville lägga ut awarden här! Bilden är lite läcker.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela