TyraTok

Livet är ett äventyr!

Sådärja...

Publicerad 2010-10-12 22:03:46 i Allmänt,



Fick fixa och trixa lite men nu fick jag in mitt fina träd som lyser så vackert utanför balkongen.
Längre ut än så har jag inte varit idag men jag blir lätt rastlös.
Diska, duscha och putsa lite på bordet...  mer än så har jag inte dristat mej till, duktigt va?

En annan vacker tavla är den jag fick av dotter D i försenad födelsedagspresent.



Enda exemplaret dessutom! :o)

Blir helt klart hemma imorgon också för jag känner fortfarande av feber och hals men på torsdag måste jag gå, viktigt möte jag inte vill missa.
Med vila imorgon också borde det fixa sej.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2010-10-13 22:33:54

Två fina tavlor blev det här ovan, både trädet och bilden.



Roligt för gubbarna att de fått fint älgjaktväder, men det är nog inte lättaste sättet att få fram skygga älgar

Postat av: Ia

Publicerad 2010-10-14 10:18:08

Påminner starkt om trädet jag har utanför min balkong!!! Höstens alla vackra färger är underbara!



Dessutom har Du ögonfröjd inne ser jag..härligt!



Hoppas Du är kry idag!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-10-14 18:28:26

Vackert, bägge delarna.

Postat av: åsa

Publicerad 2010-10-14 22:28:22

Hoppas du har kryat på dig...

Ha dé!

Postat av: Mia

Publicerad 2010-10-17 10:44:35

Underbart vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela