TyraTok

Livet är ett äventyr!

Aningens aning...

Publicerad 2010-09-03 08:40:22 i Allmänt,

... seg i kolan är jag idag.

Vaknade halv sju och hade lite ont i håret men det avhjälptes med en Alvedon och två muggar mjölk.
Efter en dusch och lite yoghurt var jag nästan fit for fajt igen.
Men... jag blev lite kall när jag kände mitt morfin-plåster på skinkan när jag tvålade in mej... man ska inte dricka så mycket alkohol när man har sådant på sej... urk... igår blev det både rött och vitt vin,  en ouzo till förrätt och en Irisch coffee till efterrätt... åhå!
Jag glömde helt bort plåstret...

Men jag promenerade i alla fall hem med en kollega som bor längre bort åt mitt håll.
Jag hade dessutom nya skor men fick inga skoskav av mina 100-kronors skor, fyndet på Scoretts outlet i Ullared. :o)

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-09-04 06:31:55

Jag kanske inte har hängt med riktigt här på bloggen, men varför har Du ett morfinplåster?

Postat av: anne

Publicerad 2010-09-04 19:43:36

Är det för ryggen du har morfinplåster? Eller gynekologiska besvär... näää, sånt får man väl inte morfinplåster mot...



Sv. Jo, även Inga sa att det kan finnas björn i hela landet, omkringströvande ena!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela