TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hyllan på plats!

Publicerad 2010-09-30 22:56:59 i Allmänt,



Den här gamla hyllan skulle min svärmor kasta när vi var uppe hos henne i Nordnorge sist, men jag knölade in den i bilen istället.
Sedan har den mest stått i skymundan men nu är den målad och på plats.



Det ena betongfatet passade perfekt uppe på hylla dessutom.



Det runda ska jag nog måla i en mild färg tror jag... vi får se.

Stövlarna jag fyllde med betong blev så här.



I toppen på den ena tryckte jag ner en liten glaskopp så man kan ha blommor i den,  och den andra stöveln fick en ljuskopp i toppen.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2010-10-01 12:59:06

Va fin hyllan blev och va häftiga grejor du gjort i betong!

Kattungarna är ju bara för söta, jag förstår att du längtar efter att de ska komma och bo hos er..

Ha dé!

Postat av: Ia

Publicerad 2010-10-01 13:11:35

Oj, så läcker hyllan blev!!! Vilka häftiga idéer Du har angående cementeringen...ser fram emot en lektion i vår ;)

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-10-01 17:54:42

Snyggt slutresultat! En hel del jobb fram dit misstänker jag. Jag får en vision om att det här från början varit ett skåp, fast upp-och-ner, med dörrar och en två lådor längst upp. En skänk alltså, lik en sån som jag har avlutad, ofta med en ängel på.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-10-02 04:24:45

Morning! Håller med de övriga! Blev superfint! Och vilken härlig idé med stövlarna!

Såg ditt nya köksbord också...lika fint det!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Paula

Publicerad 2010-10-03 19:17:12

Här händer det grejer! Du är så äckligt kreativ så jag blir mörkrädd, var får du alla idéer ifrån! Kan du lämna ifrån dej en liten gnutta till en gammal finnkäring som saknar både inspiration o energi???

Jag kommer att åka till Västerås o kidnappa en av katterna, vad ska du med två till när jag inte har en enda? Förresten, i pengabristens tid har jag kommit på att det ligger ute annonser på vuxna katter som söker nytt hem. Dessa är chippade och kastrerade o kostar en hundring! Alltså går katthemmet fett bort om jag hittar en lämplig omplacering! Katthemmet tar 1500 o det är helt okej, bara att vi måste införskaffa både frys o tvättmaskin också...

Hoppas det reder ut sig på jobbet, låter inte kul att ha det sådär...

Kramen, kom snart på besök!

Postat av: anne

Publicerad 2010-10-07 11:50:18

och den hyllan skulle hon slänga!!! Tur att du räddad den! Den blev ju jättesnygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela