TyraTok

Livet är ett äventyr!

Man borde haft...

Publicerad 2010-09-14 22:51:01 i Allmänt,

... regnkläderna med i stället för solbrillorna imorse när man fick skjuts av snälle mannen.
Han såg väl min snopna min när jag kom in igen och berättade att cykeln var borta,  och jag var ju redan då ute i sista sekunden.

Hem beslöt jag mej för att gå fast det naturligtvis hade börjat regna,  och jag marscherade i ganska rask takt med Rock klassiker i lurarna, hade som tur var en tjock munkjacka på mej.

Under denna sega arbetsdag där inget nytt system kom igång så lade jag in min profil i stadens jobb-bytar-sajt igen.
Det var så jag fick detta jobb och nu svajar det lite runt oss så det är bäst att vara beredd på förändringar...

Hade tänkt åka till kissekatterna ikväll men det blev så sent efter maten så jag slöade framför TV:n istället.
Men då kom det i alla fall en hälsning via MMS från lilla Tekla.

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-09-15 07:20:47

Vad söker Du för jobb? Eller man kanske bara skriver att man vill byta.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-09-15 07:24:29

Morning o tack för dina goa rader hos mig!!

Aaaahhh...sååå söt då!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: åsa

Publicerad 2010-09-15 09:47:26

Gud så skön man kan va!

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela