TyraTok

Livet är ett äventyr!

Martin...

Publicerad 2010-09-17 10:09:08 i Allmänt,

... överträffar sej själv för varje år tycker jag, i alla fall de tre åren jag sett genrepet.

Det var en jäkligt bra show igår,  jag sjöng, klappade och viftade så jag var helt svettig! :o)
Brolle och Andreas Johnson rev av ett riktigt 50-talsrockpotpurri och de gjorde ett riktigt bra nummer av pojkbanden.
Måns Möller var rolig och kunde till min häpnad sjunga... men varför skulle han inte kunna det förresten..?
Fast min favorit är ju som alltid Patrik Lundström,  enastående musiker.


(Bild lånad från Ladies Night-bloggen.)

After worken innan var också nice med två glas vitt och en jättegod risotto med skaldjur, hela kalaset för endast 205 kr.
Dessutom fick jag åka i kollegans fina Jagga äntligen! :o)

Idag är det fredag och solen skiner så jag struntade i regnjackan idag... får se om vädret håller i sej tills jag ska hem... vilket förhoppningsvis sker under väldigt tidig eftermiddag.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2010-09-17 13:25:48

Hejsan! Jag vill oxå se Ladysnight men kommer aldrig iväg. Ha en underbar helg. Kram Madde

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-17 14:52:35

Hoppas att Du inte slutade vid lunch idag för då lär Du väl ha blivit dyngsur ;)



Förresten tror jag bestämt att jag åt lunch i Ditt arbetshus igår...gott med kolja :D

Postat av: Inga M

Publicerad 2010-09-17 23:34:54

Du är visst alltid på resan fot eller på annat galej! Vilket roligt och omväxlande liv! Jag längtar ofta efter levande musik och show och uppträdande och sånt, men det blir glest mellan tillfällena här i min lilla kommun. Jag får nöja mig med Årjängs marknad, handla gröna växter till halva priset ´på söndag. I morgon åker jag inte dit och trängs med så där 50.000 pers om det blir fint väder. Man får panik i folksamlingen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela