TyraTok

Livet är ett äventyr!

Stress-symptom...

Publicerad 2010-09-29 16:28:11 i Allmänt,

... har börjat visa sej här.



Efter lunchen stod jag utanför dörren till mitt kontor och tryckte min gråa passagebricka mot nyckel-hålet och väntade på att dörren skulle öppnas.
Det tog ett tag innan jag insåg att jag skulle stoppa in nyckeln och vrida om för att få upp dörren...

Alldeles nyss kom jag tillbaks till mitt rum med en lapp i handen och kunde inte för mitt liv minnas var jag hade fått den och av vem!?
Usch... måtte denna jobbiga tid ta slut snart men risken är väl att man inte ingår i möblemanget här längre då... får ont i huvudet av tanken...

Speciellt som jag fick besked från a-kassan att mitt byte har inneburit ett glapp på en månad, hur nu det kunde gå till??
 Mej veterligt har jag aldrig skrivit några datum, detta skulle skötas automatiskt!?

Men lunchen var i alla fall god!
Jag och kollega M kutade som två små skållade troll till Spicy Hot och hämtade varsin lådda,  och som vanligt räcker maten i två dagar.

Nu ska jag åka och hämta nya röda faran!

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2010-09-30 19:33:11

Usch! Det där låter inget vidare! Jag är rädd för att drabbas av sånt jag också men hittills har det gått hyfsat bra.



Men menar du att det är "omorganiseringar" på gång???

Postat av: Selma

Publicerad 2010-10-01 07:26:03

Det där med a-kassa tycker jag att du ska ta ett varv till med dem. Har de lovat att sköta övergången ska de banne mig fixa det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela