TyraTok

Livet är ett äventyr!

Varför ska man vara envis..?

Publicerad 2010-09-10 12:00:25 i Allmänt,

Igår blev jag hämtad av mannen efter jobbet för han kom från läkaren precis i tid när jag ville smita härifrån.

Följdaktligen hade jag ingen cykel hemma imorse så jag bestämde mej för att gå... urk... första tre-fyrahundra metrarna gick ju an men sen... jag måste sett ut som en riktig fåntratt där jag stapplade fram.
Försökte sätta ner fötterna så mjukt och rullande som möjlig för att undvika stötar... FY FAN vad ont jag har i benhinnorna trots att jag idogt smetar in frambenen med liniment!!

Varför tog jag inte tag i tanken som fladdrade förbi när jag såg bussen komma i backen..?

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2010-09-10 16:39:35

Jag har precis samma problem men...ett tips...innan Du går ut...ta fram kruskaveln och kör några varv på benhinnorna...det fungerar!!!!!

Postat av: Selma

Publicerad 2010-09-10 19:11:11

Kruskavel på benhinnorna, det låter smärtsamt.

Postat av: TT

Publicerad 2010-09-10 19:32:57

Mmmm... helt klart måste det testas, en smärta mot en annan.

Postat av: Linda P

Publicerad 2010-09-10 21:24:09

En äkta vädur!!! =)

Postat av: Maggan

Publicerad 2010-09-10 22:01:41

Så där har jag det med mina fötter och fotleder de gör så ont att jag sniglar mig fram med hunden på promenad. Så fort jag har en bättre dag och går normalt så får jag strax skitont igen.

Stackars dig ... jag skulle ha tagit bussen på en gång.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela