TyraTok

Livet är ett äventyr!

Bakom min rygg...

Publicerad 2011-04-07 19:03:20 i Allmänt,

... pågår det tissel och tassel... 

Jag frågar lite oskyldigt då och då vad som ska hända nästa torsdag men får bara svar att det ska jag strunta i.
Jag försökte kika lite snett i kollega M:s kalender idag på mötet men där stod bara Boka kväll med TM, eller något liknande...  va fasen ska det hittas på!?

Ja, det är alltså min födelsdagspresent från kollegorna som jag klurar över... och till råga på allt påstår mannen här hemma att han vet vad som ska ske!?
Vete katten om jag tror på honom...  han är lika lurig som flinande kollegor...  och jag som vill ha full kontroll!!
Ja, i alla fall vad gäller mej själv. :o)

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-04-07 19:23:03

Kontrollfreak, du? Trodde jag väl aldrig, hehe

Kramen

Postat av: Mia

Publicerad 2011-04-10 12:15:55

Oj så spännande för dig. Även för oss som vill veta vad tisslet handlar om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela