TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det ropas och viskas...

Publicerad 2011-04-06 22:52:53 i Allmänt,

... från soffans mjuka goa kuddar men jag var ståndaktig!!

Mannen åkte iväg på möte efter att han hämtat mej från jobbet och vi hade fixat mat och jag drog igång en tvättmaskin och började plocka bland pärlorna.
Ett halsband fick jag ihop i alla fall.




Jag räknade lite fel så det blev aningens kort i mina ögon men det finns ju folk som inte har sååå tjocka halsar så någon kan kanske ha det...  annars sätter jag dit en förlängninskedja... vi får se.

Just nu händer inte mycket i livet...  jag äter, jobbar, sover och knåpar lite och det är så skönt.
Snart börjar stök med flytt och eventuell resa till Norge för rensning i svärmors hus så låt det lunka lugnt här nu!

Imorgon är det torsdag och sen är det snart helg, jippie!!

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-04-06 23:31:13

Jag tycker du är jätteduktig som orkar jobba och pyssla!

Kramen

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-04-07 04:06:26

Den här årstiden så längtar man verkligen efter helgerna och hoppas på så fint väder att trädgårdspyssel är möjligt! Solen ska skina och fåglarna sjunga och plantorna komma på plats..

Postat av: Ia

Publicerad 2011-04-07 09:30:32

Ibland är det faktiskt ganska skönt när absolut ingenting händer....fast det glömmer man att uppskatta ;)



Imponerad att Du orkar pyssla överhuvudtaget när Du kommer hem...själv ramlar jag ihop i en hög när jag kommer hem :P

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-04-07 17:55:13

Så fint det blev. Härliga färger!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela