TyraTok

Livet är ett äventyr!

En icke-bra start...

Publicerad 2011-04-11 11:49:49 i Allmänt,

... på denna vecka känner jag... började med att försova mej.
Hittar ingen znooooze-funktion på nya mobilen och man behöver bara krafsa lite på den när det plingar så tystnar den... och jag med imorse tydligen.

Katterna har levt rövare stor del av natten och när jag väl somnade ifrån dem plingade mannens mobil för uppstigning kl 5 eftersom han skulle vara chaffis till Arlanda igen.
Följdaktligen var jag väl nästan medvetslös när jag fått tyst på mobilen och vaknade inte förrän halv åtta eftersom ingen var hemma och väckte mej.

Nå, jag blev bara en halvtimme sen för mannen kom hem just när jag var färdigduschad och färdigkaffad så jag fick skjuts ner till jobbet, skönt.
Under fikat började kollegorna prata om påsken... men oops, den här ju strax här vilket alltså innebär två fyradagarsveckor inom sikte!!
Sån´t gillar jag!! :o)
Vips går det lättare att jobba idag trots den usla starten på dagen.

På lunchen ska jag gå till Panduro med mitt presentkort och inhandla lås till två armband som jag knepat ihop.




Det vita har systerdotter beställt så det ska postas och det turkosa tänkte jag nog ha själv för det fick jag skarva så det kan inte säljas. :o)

Kommentarer

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-04-12 08:47:55

Det borde vara lag på att ALLA arbetsveckor bara har fyra arbetsdagar :-D

Gomorron

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela