TyraTok

Livet är ett äventyr!

Halvfart...

Publicerad 2011-04-12 22:49:40 i Allmänt,

... går jag på nu... ont i örat,  vad är det för dumheter tro!?

Mannen var yrslig i förmiddags så jag trodde jag skulle få åka hem och skjutsa honom till sitt läkarbesök... ja faktiskt hade han ringt på lunchen men jag hörde inte mobilen för jag var fullt upptagen med att botanisera i pärlhyllan på Panduro för presentkortet jag fick i present av väninna A.

Nå, han fixade sej dit själv och piggnade också till och jag jobbade dagen ut... nästan i alla fall sånär som på en halvtimme men vi har ju flextid så det straffar ingen annan.

Men inte har jag fått något gjort ikväll... det enda vi tyckte var vettigt var att öppna en flaska rött och dela på för att fira... eh... tja,  att det är tisdag för exempel.

Onsdag imorgon, puckeldag enligt Anne och så torsdag när det smäller enligt kollega M... hmmm... ja inte har jag tid att bli sjuk inte.



Skulle önska att jag kunde knöla ner mej hos Olle och Lasse och softa i soffan imorgon men det går ju inte an.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2011-04-13 07:34:15

Hoppas örat känns bättre idag...vem vill vara sjuk?

Inte kul att gå här hemma med talförbud...fasen det är svårt när man är pratglad :-(

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-04-13 09:33:42

Sötnosar! Våra katter har fått vårfnatt, jag ser dom knappt längre, dom är ute jämnt...faktiskt lite trist för jag vill ju gosa med dom...

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela