TyraTok

Livet är ett äventyr!

Intet är som väntans tider...

Publicerad 2011-04-14 13:23:28 i Allmänt,

... och som sagt... vad jag väntar på vet jag inte... lite pirrigt... det pratas om festande... meeeeh!
Jag vill veta, jag vill ha kontroll! :D



Igår var det lönesamtal och det var inget att vänta på... alldeles för liten pott att dela ut för min rara chef men hon poängterade att jag verkligen är värd mer än hon kan ge just nu.
Man får vara glad för det lilla...

Ute skiner solen och jag har ingen arbetslust efter att ha varit ute en sväng och känt på värmen... nej nu är jag väl allt anti!

Ferre snart... eller..?

Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-04-14 14:25:32

Jag vill också veta. Avskyr att bara åka i väg så där. Inte min grej alls nej. En del tycker det är spännande men vi är alla så olika!

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-04-15 08:31:45

Jag är gärna ovetande. I julas fick jag en resa till Egypten av mina barn ... vi åkte första dagarna i januari. Inte så lång framförhållning alltså ;-D

Postat av: Ia

Publicerad 2011-04-15 10:16:26

Nu är det jag som väntar....på att få höra allt och bubbel osv....

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-04-15 18:19:16

Hoho va gör du, har du inte vaknat än idag? Du måste ju berätta vad som hände???

Trevlig helg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela