TyraTok

Livet är ett äventyr!

Rapport från festen...

Publicerad 2011-04-15 22:07:04 i Allmänt,

... kommer imorgon för idag är jag så trött så jag orkar knappt tänka, än mindre skriva ihop en käck story.  :o)

Jag gick till jobbet för att kvickna till imorse och jag fick banne mej gå hem också för att åter igen få lite syre i hjärnan.
Det är så fint i city nu, när jag kliver ut från jobbet ser det ut så här.



Hela Stora gatan upp finns dessa fjärderprydda ris... vackert!

Uppe vid Djäkneberget är varningsskylten för grodor åter uppe.



Charmigt!

När vi satt ute på lunchen, kollega I och jag,  och njöt av solen backade denna koloss upp framför oss.



Antagligen är det drag i konserthuset ikväll!

Här hemma är det inget drag alls... mannen snarkar i ena soffan och jag degar i den andra... tur att det är slut på fylleri och festande nu!



Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-04-16 06:21:01

Jag undrar över varningsskylt för grodor. Är tanken att man ska väja för dem när de kommer ut på vägen? Eller vill man varna för halt väglag när ett antal lyckats bli ihjälkörda?



Ser fram emot en kalasrapport förstås när Du hämtat Dig!

Postat av: Berith

Publicerad 2011-04-16 08:41:53

Oj oj vilket firande. Att du fyllt femtio lär du minnas länge...Kramisar

Postat av: Selma

Publicerad 2011-04-16 10:24:16

Är det säkert att det är slut på kalasandet nu?

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-04-16 11:21:27

Ser fram mot en rapport!



Kram

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-04-16 19:58:23

Har förstått att ni hade en kanonkväll av minerna att döma när ni satt i bubblet och drack bubbel...

Vet du, Astrid kom hem o då försvann Torsten igår kväll. Vi har gått runt byn fyrtifem gånger (nästan) o ropat, maken har inte fått någon ro alls i kroppen, men nu kl 7 på kvällen kom han spatserande när Hasse ropade på honom på samma ställe där Astrid dök upp. Puh, jobbigt med djur säger jag bara,

Trevlig fortsättning på helgen, du ska väl stå med näsan i flyttkartonger

Postat av: Britt

Publicerad 2011-04-16 20:31:23

Här har de också gjort vackert i stadsparken. Kanske skulle gå och fotografera till bloggen i morgon.



Kul att du blev nöjd med festen arbetskamraterna ordnade.

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-04-17 08:31:51

Nämen inte då ... det är efter femtio som livet börjar ju :-)

Livet e en fest - håll me om de, folk och "fe" trallalalalalaaaa :-D

Gomorron Tiny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela