TyraTok

Livet är ett äventyr!

Så gick det med det...

Publicerad 2011-04-24 11:30:05 i Allmänt,

... mina lila fina fjädrar som jag hade i bröstfickan efter firandet på jobbet gillades av Olle.




Han hoppade upp på byrån i hallen och rev ner dem,  sedan var han fullt upptagen i flera timmar.
Så fort lilla Lasse närmade sej morrade han hotfullt så till slut tog jag en fjäder och gav till Lasse.
Onödigt för han satt bara och stirrade på den... efter ett tag petade han till den med tassen...



... sen var den leken över för hans del. 
Kanske har han en större hjärna trots att han har så litet huvud, haha och insåg att det inte var ett byte.

Min mage verkar lugn idag... jag har inga hugg och inte ont i ryggen... provade t o m lite kaffe och det verkar hålla så idag kanske man får något vettigt gjort.
Det enda jag lyckades åstadkomma igår var att packa fotoalbumen, haha.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-04-25 08:03:39

Katter är klokare än man tror. Det måste vara full underhållning att ha två stycken. Om vi inte hade flera hundar så skulle jag gärna ha ett par katter. Men kombon där är inte så lyckad.



Fortsatt trevlig påsk, utan maghugg önskar jag Dig!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-04-25 08:39:19

Underbara foton på de små marodörerna!

Påskhelgen har varit underbar...vädermässigt i allafall...men min mage har haft det jobbigt...

Din mage...har du känningar av gallan?!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ia

Publicerad 2011-04-25 10:14:01

Här får alla "döda" fjädrar vara i fred....värre med dom som flaxar!!!!!!

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-04-25 10:27:40

Trodde kanske det var en maffig fågel!

Postat av: Maggan

Publicerad 2011-04-25 23:19:34

Jag ska nog ta med några fjädrar till sonens katt från vårt påskris som väl snart ändå ska kastas.

Ha de ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela