TyraTok

Livet är ett äventyr!

Två kvällar...

Publicerad 2011-04-05 22:37:29 i Allmänt,

... har jag däckat i soffan direkt efter kvällsmaten och snarkat någon timme, timme två.

Jaja... man ska lyssna på sin kropp och säger den vila så vilar jag lydigt.
Fast jag har ju helt andra planer egentligen...  hemmet är fortfarande ganska välordnat så jag behöver inte städa  och har hunnit tvätta bort alla lakan efter nattgäster.
Men jag är så sugen på att pärla!!
Måste bara hitta orken för insiprationen har återvänt efter vinterdvalan.

De tre smyckena jag totade ihop för några veckor är sålda och det ger ju mersmak... imorgon ska jag INTE lägga mej i soffan efter jobbet!

Kommentarer

Postat av: Anka

Publicerad 2011-04-06 07:15:45

Det e jobbigt att fylla 50 i allafall om man festar loss som dig, så klart du måste vila upp dig nu :)

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-04-06 08:48:23

Hehe, du är inte ensam ... Trynar i soffan gör jag varje kväll - helt ofrivilligt ;-D

Postat av: Maggan

Publicerad 2011-04-06 17:31:01

Önskar att jag kunde skylla på hårt festande ... men det kan jag inte kroppen är kaputt för tillfället och jag liiider, tar i med fiiina Liiidingö iiin. Nej då så pratar inte jag alls, när min mun går så blir det bara vanlig svenska a la Stockholmska ...

Krya på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela