TyraTok

Livet är ett äventyr!

Mitt-i-veckan-dagen...

Publicerad 2011-08-24 11:59:48 i Allmänt,

... är här och jag är glad för det!

Imorgon kväll är det dessutom dags för lite party igen här på jobbet.
Vi ska fira nästa femtioåring här på avdelningen, hon fyllde i somras och får partaj nu.

Efter denna aktiviet tar jag nog ledigt på fredagen.
Ja, inte för att jag ska festa skallen bitar utan för att sonen behöver åka till stugan och hämta hem sin packning inför flytten till Norrköping på söndag och jag behöver gräva upp potatisen som dotter D planterade tidigare i somras innan det blir för sent.

Låter som en bra planering!

Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-08-24 22:16:29

Ha en trevlig helg då!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-08-25 05:21:57

Låter som ett bra upplägg! Genomtänkt och välplanerat.



Här tränar jag på att vara ledig en dag i veckan, onsdag, med viss framgång igår.

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-08-25 09:34:42

Jag hoppas ni får en riktigt trevlig kväll ikväll.

Postat av: Britt

Publicerad 2011-08-26 21:49:16

Gott med egenodlad potatis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela