TyraTok

Livet är ett äventyr!

Irriterande...

Publicerad 2011-12-17 21:53:05 i Allmänt,

... att det ligger något tjafs i vägen på högersidan när man ska skriva inlägg så man inte ser hela sin text.
Vet någon hur man får bort det?

Utöver detta är det inget som stör mej direkt!
Möjligen vädret som liknar ett halvtaskigt november men jag står ut... slår in paket så det står härliga till för lådor måste hinna skickas till Yxsjö och till Bodö.
Har inte gjort mina julkort än så det blir nog inga hemmagjorda i år utan jag skickar de som vi fick gratis nere i entrén i stadshuset haha.

Idag har jag handlat det sista som ska till norr... tror jag...  och paketen allt ska fraktas i.
Köpte två fina stora kartonger och trodde portot ingick men se där går gränsen... får se vad dom väger sen då.

Hann med att kika in på Arospärlans julavslutning med julbord och julklappasbyte också, jättetrevligt.

Vi hade tänkt bjuda dotter J och T på en helg i huvudstaden eller någon annan huvudstad med julshoppping denna helg men tiden gick inte ihop sej.
Är vädret bra i morgon kör vi en dag i Stockholm för jag vill se is-showen på Skansen,  är vädret dåligt tar vi en repa i Tuna Park eller något sådant... vi får se... helgen med övernattning får anstå tills man får tid att koppla av.

Kommentarer

Postat av: TT

Publicerad 2011-12-17 23:33:45

Hade fel... det stör mej enormt att inte infon om mej hängde med när jag bytte stilmall!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-12-19 05:35:19

Nu är det där som blockerade en del av skrivfältet borta va?



Åtminstone är det det hos mig. Jag har också haft en reklamskylt där för appar. Och den gick inte att ta bort blev jag upplyst om. Jag borde byta webläsare istället, till nåt som heter Firefox. Himla irriterande var det i alla fall och inte vågar jag byta webläsare. Ingen aning om hur man gör det och vad som riskerar gå förlorat på kuppen.

Postat av: Britt

Publicerad 2011-12-19 19:40:30

Annars är det ljust och fint härinne. Synd att infon om dig inte ville hänga med. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig...inte min starka sida.



Jag förmodar att du fått snö nu? Det har kompisarna i Stockholm i alla fall enligt alla positiva SMS idag.

Postat av: term papers

Publicerad 2011-12-20 01:50:52

Don't be angry about it! Soon this problems will be i the past

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela