TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu är jag taggad...

Publicerad 2011-12-29 00:29:27 i Allmänt,

... men det är ingen idé att lägga upp bild ännu,  låter det läka lite innan ni får se väduren.

Dotter J och T var med hela tiden som moraliskt stöd men det gjorde bara ont när killen närmade sej underarmen och axeln,  annars var det helt OK smärtmässigt sett.
Trevlig finsk kille som tatuerade också. :o)

Ryggen är inget bättre så vi får allt se om jag ska släpa mej till jobbet imorgon... det kostar på kroppen att ta sej iväg, huvudvärken kommer som ett brev på posten för att kroppen är så spänd...  vi får se hur läget är i morgon...  har i alla fall lovat kollegor att ringa och boka tid hos min läkare imorgon... efter tre år.

Pratade med dotter D idag,  vår Tequila behöver gå till doktorn för ögoninflammation och lite annan rensning,  hoppas honär pigg för övrigt!
Vackraste hunden i världen,  ångrar så att jag inte tog en kull på henne!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-12-29 02:43:35

Vovven här är kastrerad. Det är på ett sätt tur. Annars hade nog maken sett till att han fått blivit pappa och vi fått en valp.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-12-29 04:45:15

Ok, jag får ge mig till tåls med att se tatueringen!

Låter väldigt ont!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela