TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det gick bättre...

Publicerad 2011-02-04 10:35:50 i Allmänt,

... resten av dagen igår och idag har den börjat skapligt.

Förutom att innan jag hunnit fram till jobbet var det full snöstorm...  jag såg ut som en snögumma när jag kom inklampande i korridoren. :o)
Humöret var då inte på topp men så ringde det en så trevlig pappa och undrade lite om blanketter och sedan fick jag ett lika trevligt besök av en annan pappa med samma ärende och jag blev tillönskad trevlig helg...  sådana dagar är jobbet toppen.

Ja, det är toppen för det mesta,  jag klagar inte men det är inte klarlagt ännu hur den nya organisationen ska se ut så lite svajigt känns det även om chefen garanterar att ingen blir av med jobbet.

För övrigt är det fredag,  skööönt!
Dotter J var inte ledsen i telefon igårkväll utan jag fick en lista på grejer som ska sändas dit, bland annat två kortlekar.
Hon har lätt för acklimatisera sej, där är hon lik sin mor. :o)
Stackars T har det lite knivigare just nu men jag hoppas det reder sej det med.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-02-04 11:44:40

Ja, det var verkligen ett ruggigt väder i morse....och tydligen ska det bli regn framåt kvällen...suck

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-02-04 16:52:17

Skönt att dottern var på bättre humör. Vissa saker måste man igenom även om det är skittufft. I alla fall för sin egen skull...



Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-05 07:41:19

Tänk att det krävs egentligen så lite för att lyfta en dag! Någon / några är extra trevliga och så vips stiger humöret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela