TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag bestämde mej...

Publicerad 2011-02-21 22:29:52 i Allmänt,

... för att jobba halv dag idag.

Skippa workshop på eftermiddagen och lite vin med kollega B efter jobbet som vi tänkt.... fast det hade jag behövt... men vi tar det senare.

Jag skippade i alla fall detta för att dotter J kom hem och mannen mår inte bra, dessutom fyller han år idag.
Då är jag hellre hemma, så dom hämtade mej lagom till lunch och sedan åkte vi och handlade tårta.
Har inte haft energi att baka direkt.

Nu packar vi och jag tar en wirre... imorgon är det lasarettsbesök för att ta bort gipset och sedan måste vi packa bilen och åka uppåt.
Känns inte bra att lämna J men jag vet att de andra fixar detta... jag är ju inte oumbärlig fast jag gärna vill tro det. :o)

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2011-02-22 08:19:00

Bilar ni? Kör isf försiktigt i detta vinterväglag. Det blir en lång resa. Kramisar

Postat av: Ia

Publicerad 2011-02-22 14:36:21

Kör försiktigt!!!!



Sv; Låter spännande med boken...och...jag är också vädur ;)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-22 18:55:27

Ha det så gott det går! Absolut måste det bli ett trendbrott nu, Du har fått så mycket av sorger att det räcker för flera år framåt.

Postat av: åsa

Publicerad 2011-02-22 18:57:31

Håller med Inga!

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela