TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vart tog veckan vägen?

Publicerad 2011-01-14 09:03:47 i Allmänt,

Trött och sur satt jag och ondgjorde mej i måndagsmorse över att det skulle bli en sååå lång vecka, tråkigt att jobba hela fem fulla dag och mannen sa att bara måndagen är över kommer det att gå snabbt!
Det svaret ville jag INTE ha,  jag ville ha medlidande... det är ju lätt för honom att säga som kan styra sina dagar nästan precis som han vill.

Men motvilligt, högst motvilligt får jag ge mej... han hade rätt... fasen vad fort veckan gick! :o)
Idag är det fredag och imorgon får jag SOOOOVA.
Förutsatt att inte två katter vaknar tidigt och börjar böka men då ska jag ruska om mannen och skicka upp honom med de små liven,  jag behöver SÖMN.
Har sagt mej varje kväll att jag ska lägga mej tidigt men... jag är inte så bra på att lyda mej själv! :o)

Kursen vi var på igår var verkligen matnyttig.
Det är så länge sedan jag lärde mej excel så det behövdes uppfräschning och i nya Office-paketet finns så mycket finesser!



Efter att våra hjärnor nästan kokat över gick fyra av oss på Bishop´s och drack lite vin och åt lite gott... mysigt!
En tjej kom så glatt fram och hejade på kollega M och mej... uhhh... vem var det då..?
M mindes inte vad hon heter och jag mindes inte ens vem hon är... våra hjärnor fick koka ett tag till... vi grubblade som fasen. 
M visste i alla fall från var hon kände igen henne men i min skalle var det blankt.

Men vin löser mycket... efter ett och ett halvt glas kom jag ju på att det var en gammal klasskompis och fick skamset gå och erkänna min brist, haha.
Men till mitt försvar, då var hon mycket smalar och hade långt blont hår, inte kort och mörkt som nu. :o)
Jag är mej däremot väldigt lik skrattade hon...  trist va... ingen förändring på ca 30 år... jo vikten här också förstås men annars.
Undrar vad jag ska hitta på för förändring!?

Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-01-14 09:46:57

Veckan gick verkligen i racerfart. Jag kände precis som du gjorde och så plötsligt var det fredag!



Ha det gott i dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela