TyraTok

Livet är ett äventyr!

Den första lediga dagen...

Publicerad 2011-07-20 11:21:24 i Allmänt,

... tillbringade jag i min sköna säng ända till kl halv elva!
Så skönt att slippa höra klockan ringa vid sju-tiden!!

Dessutom skiner solen!
Jag tappade hoppet lite igår efter lunch när regnet åter vräkte ner men det drog bort och kvällen blev underbar.
Vi åkte och fiskade och jag fick en fin regnbåge efter bara två minuter,  bra start på semestern. :o)



Vi ångrade så att vi inte tagit med oss grejer så vi kunnat sova över där,  vi var inte hemma förrän 23.30 så det hade varit bekvämt att bara kravla in i bilen.

Nu ska jag i alla fulla fall klä på mej och ta en promenad ner till jobbet.
Glömde kolla en grej innan jag gick igår eftermiddag och så ska jag möta dotter J där.
Hennes cykel blev stulen häromnatten och nu ska hon få låna min när jag är ledig, och min står i garaget på jobbet.

Sedan tutar vi nog upp till stugan för att hälsa på kottarna och sova över en natt för i morgon har vi tänkt oss till Gagnef med norska vännerna på lite auktion.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-07-20 14:08:44

Herregud, hur kan folk bråka om de här utställningarna i skogen!!!!????? Det var ju snyggt, jag var inne o kollade. Skillnad om det varit några osorterade remsor här och där! Sonen får gärna ställa ut här i min skog! ;-)

Postat av: Selma

Publicerad 2011-07-20 16:17:05

Jag blir så sugen på husbil.

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-07-20 16:29:56

Grattis till fångsten ;-)

Postat av: Britt

Publicerad 2011-07-20 20:01:47

Själv hade jag ställt klockan att ringa 06.30 trots semester på grund av att jag måste flytta bilen då de skulle städa min bilplats. Huh! Det var jobbigt då jag haft semester i 3 ½ vecka.



Härligt med husbil...men alldeles för dyrt för mig. Kanske skulle hyra en husbil någon vecka.

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-07-21 20:20:55

Du menar inte att du inte kliver upp förrän vid sju när du jobbar?

Hälsningar från hon den där som inte kan få till en sovmorgon än hur hon försöker ;-D

Kramar

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-07-24 08:59:08

Morning! Fniss...skulle ju kunna skriva som hon Stattinskan jag också...mina dagar börjar tidigt vare sig jag jobbar eller inte

Jättefint foto på sjön o husbilen!

Och jag ser dig ibland på FB...håller koll sörru!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela