TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fast man sitter still...

Publicerad 2011-07-06 21:39:05 i Allmänt,

... så blir man svettig mej jag klagar inte utan tar men ej kall öl vilket inte är vanligt för att vara jag.

Förr, när jag var en hopplös partypingla drack jag rätt mycket öl... i och för sej gjorde jag väl av med många kalorier eftersom jag oftast röjde på dansgolvet till stängningsdags men jag inbillar mej lite att öl byggde denna kropp...

Men som sagt... idag tycker jag det var riktigt gott.
Jag har släpat en byrå och skurat lite så jag känner att jag gjort mej förtjänt av den. :o)
Läser på FB att mannen ska ut på nattfiske och jag vet inte vad jag ska hitta på inatt för sömn lär det inte bli... nämligen så somnade jag två timmar i soffan efter jobbet.
Jag som gick tidigare för att hinna så mycket, haha.

Fick SMS av dotra D att hon uppdaterat bloggen och ser man på ett så fint land dom har grävt iordning till mej i stugan och till och med satt potatis och flyttat dit diverse växter!

Lånar lite bilder av henne...



Här stod husvagnen förut så gräset var helt puts väck och apropå husvagnen/gäststugan har den också fått sej en ansiktslyftning...



Läckert,  nu är den mycket roligare att vila blicken på!
Ska bli spännande att komma upp dit och se allt in real life. :o)

Ska även här visa tavlan som jag ville köpa av dotter D men som jag istället fick i försenad femtioårspresent.



Bilden har lite dålig kvalitet men den är så läcker!
Tack för den underbara presenten.

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-07-06 22:50:18

Men, hur många öl har du druckit, du stavar som en kratta, haha

Öl har byggt min vackra kropp, helt klart! Nu spar jag allt som oftast ett gäng kalorier av dagens dos till just ett par öl...på sommaren är det svårt att låta bli.

Så läcker husvagnen blev, man ser att du har konstnärer i familjen!

Kram

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-07-07 08:20:19

Go och gullig dotter du har lyckats få till ;-)Tavlan var jätteläcker men samtidigt lite sorgsen!

Gomorron :-)

Postat av: Berith

Publicerad 2011-07-07 09:05:13

Vilken krativitet både på dig o dotra!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-07-07 09:38:29

Jag har försökt maila Dig men inte lyckats. Kan Du skicka mig en aktuell mailadress.

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-07-07 19:28:47

Jag dricker nästan aldrig öl men gärna lite vin. Fast inte när det är varmt för då blir man bara ännu varmare.



Vilken fin present du fivk. Förstår att den uppskattades!



Kram



Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-07-08 07:53:32

Gooooood möööööööring Tiny ;-D

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-07-08 09:08:47

Ok, nu har jag mailat Dig igen, hoppas det kom fram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela