TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tomma rum...

Publicerad 2011-07-05 09:27:45 i Allmänt,

...  i korridoren på jobbet men vi är en liten tapper skara som är kvar ännu. 
Vi får hjälpa gymnasieintagningen en hel del nu med utskick och telefon men det är bara bra för vi har inte mycket eget jobb att göra direkt.

Egoisten i mej tycker det är skönt att vädret är lite sisådär men samtidigt tycker jag ju synd om dem som har semester i det här gråvädret.

Igår vaknade jag med jordens huvudvärd, antagligen efter om-möbleringen av sovrummet men imorse kände jag mej fit for fight trots att jag släpade vitrinskåpet tvärs över vardagsrummet.
Nu när mannen är borta en vecka på fiske kan jag få allt som jag vill ha det, haha och han kommer inte att känna igen sej när han kommer hem på fredag. ;o)
Fast jag hade tänkt ta i och måla och tapetsera också men den planen har jag lagt ner... finns mycket annat kvar att prioritera än så länge.

Katterna tycker det är tråkigt när bara jag är hemma tror jag.
Olle satt på balkongräcket igår och jamade medan han längtansfullt tittade in på grannkillen som satt ute, haha.



Det är bättre han ägnar sej åt städning!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-07-05 12:18:35

Oj, en katt på dammsugaren...det skulle aldrig hända här!!! Kajsa är livrädd för dammsugaren....men inte rävar som bekant ;)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-07-06 08:08:05

Oj, Du passar på medan mannen är borta! Enda nackdelen torde vara att Du får släpa på allting själv och jag antar att huvudvärd ska vara huvudvärk?

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-07-06 15:49:20

All ommöblering får Husse vara inblandad i. Jag avskyr att bära tunga saker. Städglad och fin katt ni har!

Postat av: Ken

Publicerad 2011-07-06 17:58:43

Fan också, jag som gillar blodpudding men inga andra puddingar, patéer menar jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela