TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilken tur...

Publicerad 2011-07-12 12:25:45 i Allmänt,

... att man fick lunchsällskap ute på staden idag så man fick lite nya vyer än planteringen utanför stadshuset.

Gott var det dessutom med en taco-tallrik och kul att uppdatera sej med E.
Nu ska vi banne mej få till den här kvällen med snack över en öl också när vi har semester samtidigt.

Idag ringer inte telefonen lika infernaliskt som den gjorde igår och de mesta samtalen var inte ens till mej.
Känner att jag orkar med denna eftermiddag tack vare vår sommarjobbare som är här sista dagen idag och har bakat en så god kladdkaka. :o)

Sedan är det onsdag och då får jag sällskap av kollega U så jag slipper sitta själv här och uggla i min del av korridoren.
På torsdag går jag kvart i tre för vi har stämt möte med norska vännerna på IKEAS:s parkering kl tre.
Klart dom vill se det nya fina varuhuset!

Fredag är jag leeeedig!

Kommentarer

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-07-13 09:35:09

Inte alls dumt att ha sommarjobbare som bakar kladdkakor och gör så att man orkar ... inte så himla fel med ledighet heller ;-D

Gomorron

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela