TyraTok

Livet är ett äventyr!

Efter lite resonemang...

Publicerad 2011-06-22 22:29:30 i Allmänt,

... med mej själv insåg jag att jag verkligen behöver vara ledig imorgon!

För att fira det tar jag mej ett glas Rosie... ett lågbudgetrosé jag hittade på bolaget,  54 pix för en liter och det var faktiskt riktigt gott!



Har jobbat över varje dag denna vecka så jag behöver ju vila! ;o)
Kanske är det som gjorde att jag hade gått ner 3 hekto idag på vägningen... vad vet jag... i alla fall har jag fått in rätt tänk vad gäller mat nu.
Jag vet vad jag ska äta under en dag för att ungefär hamna på mina 29 poäng,  ibland svävar det ut men det är ju tillåtet... ibland kommer jag knappt upp i det jag ska... men strunt samma nu när det i alla fall går neråt.
Jag äter ganska GI-inriktat och mår bra av det.

Efter cykelturen hem åkte vi en bit utanför staden för att titta på ett torp som kompis C verkligen tyckte skulle passa mej men... bilderna gjorde det inte rättvisa.
Det låg precis bredvid vägen och var så himla litet,  tomten var fin men mörk... nops kalops, lite mer hus ska det vara.

Imorgon åker vi till stugan och i år blir vi bara familj med respektive så det blir ganska lugn takt tror jag, skönt.
Önskar att jag hade den här gungan att softa i men kanske någon gång i framtiden.



Om grannen är där ska jag fråga om jag får lite av den här underbart vackra marktäckaren.



Har inte en susning om vad den heter men jag vill ha!!

Nu dags att sussa lite så man är pigg imorgon när jag inte behöver gå upp tidigt. ;o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-06-23 07:33:57

Klart att Du ska komma till Värmland på en semestertur. Hör av Dig när det är dags så kan jag vara turistguide och kanske är det ledigt några nätter i något av våra uthyrningshus, då kan ni låna det.



Vad växten heter vet jag inte, fast jag har lite av den i min trädgård.



Ha en skön helg!



Postat av: Znogge

Publicerad 2011-06-23 08:42:36

En sådan gunga har jag alltid velat ha men det har liksom inte blivit. Visst är de härliga men förmodligen ganska dyra också...



Önskar dig en fin midsommarhalg!

Postat av: Ia

Publicerad 2011-06-24 09:48:37

Undrar om det kan ha varit det torp vi tänker åka på visning p på måndag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela