TyraTok

Livet är ett äventyr!

Igår kom det bilder...

Publicerad 2011-06-10 08:56:52 i Allmänt,

... på den egendom uppe i Norrland som yngsta dotra blivit erbjuden att köpa för en extremt  billig penning.

Himmel vilket ställe!
Jag är så avundsjuk så jag hade kunnat kräkas rakt ner i datorn när jag bläddrade... haha.
Fast jag är ju förstås självklart mer glad än avis för deras skull som kommer att få bo så vackert och stort.
Det blir  bra för min Tequila också, inga trappor där heller om  hon inte prompt vill upp på övergåningen förstås.
Ett aber är förstås att det blir ytterligare tio mil längre bort förutom de sextio som är nu men det är smällar man får ta som moder.

*** ***** ***

Idag är det avslutning för gymnasieskolorna här i staden och de har verkligen fått kanonväder!
Måste gå ut på lunchen och handla lite mer grejer åt A:s dotter eftersom jag ska dit på fest efter jobbet.
Ska även köpa ansiktskräm... den billiga burken jag köpte i Ullared förra sommaren är nu slut... man kan inte påstå att man är dyr i drift när det gäller skönhet! :D
Om man nu kan ta sej fram bland alla traktorer och folk...

Nu är jag hungrig... vill ha frulle nu men får vänta tills rara chiefen dukat upp, hon bjuder idag.
I onsdags fick vi välja varsin pocketbok så vi skulle ha lite läsning i sommar och vi hade i vår tur köpt en grillbok för båtfolk till henne.
Vilken tur och slump att hon just köpt en ny grill till båten!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-06-12 22:05:08

Maken har en kompis, som för övrigt bor i Lund, han har köpt ett hus uppe i Åsträsk (ligger i Vindelns kommun) osett för 5.000 kronor!

Ja, FEMTUSEN!

Ska bli väldigt intressant att se det stället, det ligger ju inte "nästgårds precis"...

Skulle ju kunna sätta hur mycket som helst på att din dotters hus är i avsevärt bättre skick..

Ha dé!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela