TyraTok

Livet är ett äventyr!

Två lampor...

Publicerad 2011-03-24 20:14:45 i Allmänt,

... har gått i kras när jag städade gästrummet och rumsterade om med möblerna därinne.
Precis när jag fått iordning rummet så kraschade jag fönsterlampan så hela sängen blev full med glassplitter... suck.
Blir man ännu fumligare direkt man fyllt 50?

Gårdagkvällen blev trevlig... när det ringde på dörren var jag säker på att det var J och T men icke... där stod mina två kollegor,  mitt superteam och sjöng med tulpaner, paket och chips!
Jättekul!!
Sedan kom J och T och mannens son så tårtan gick nästan åt.

*** ***** ***

Lillebror ringde, han är i Stockholm hos en kompis och dom plockar upp storebror på Arlanda imorgon så vips slapp vi åka och hämta dem. Dessutom kommer de hit på lördag med min f d svåger jag behöver bara ställa i ordning två sovrum,  faktiskt lite skönt.
Är lite annat att planera inför lördagens lilla fest.

Idag har jag varit med dotter J hos arbetsterapeuten och det går bra med handen.
Två fingrar hänger inte med riktigt men det beror nog på att stiften antagligen sitter ivägen där... vi får se 30 mars när hon ska operera ut dem.
Nu ett glas vin och lite godis ur den fina lila burken jag fick av kollegorna.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-03-24 20:58:13

Nja men kanske inte blir fumlig av själva födelsedagen, snarare som ett resultat av firandet! ;-)

Postat av: Berith

Publicerad 2011-03-25 09:45:40

Nejdå, man blir inte fumlig direkt...det kommer smygande ;-)he he...



Kram

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-26 18:53:25

suck... blev till att städa bort allt glas...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela