TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vinst...

Publicerad 2011-03-04 18:35:47 i Allmänt,

... blev det i vinlotteriet igår och jag fick själv ta den flaskan jag köpt, ett rött vin jag aldrig testat.



Får se om vi knäcker den ikväll eller om vi sover i soffan...  det har varit en rätt intensiv dag på jobbet så hjärnan behöver vila. :o)

För övrigt har jag kommit igång med gåendet igen... gick över till dotter J och hem igårkväll och till jobbet imorse, skönt att vara på banan igen.
Mina planer att vara något lite lättare på femtioårsdagen kommer inte att funka men kanske beach-11?

*** ***** ***

Dotter J har tragglat med ortopeden hela dagen i telefon... är man inte skötsam drogfri svenska blir man rejält särbehandlad börjar jag förstå.
Ingen kallelse till operation och definitivt inga värktabletter... suck.
Fram på sen eftermiddag fick hon reda på att operationen som skulle ske denna vecka blir först 30 mars!?
Handen är svullen och blå... jag undrar var dom där stiften sitter egentligen...

Blev lite bestört när jag hörde på nyheterna i morse att en av mina favoritkomiker ramlat ihop på scenen och avled, endast 61 år gammal.
Lasse Eriksson...  så trist... R I P.

Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-03-04 18:52:48

Grattis till vinsten som jag vet är klart drickbar!



Tack för att du tog bort den. Jag tycker inte alls om att den adressen ligger så nära och med sådant innehåll...

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-03-04 19:37:40

Vilken vacker etikett flaskan har! Är dålig på viner, har inte kunnat dricka vin på många år då magen sagt ifrån att det är för surt, men nu har jag börjat ta ett glas vitt ibland och det funkar.

Trist med dotterns hand, hoppas det löser sig...

Trevlig helg på dej/kram

Postat av: anne

Publicerad 2011-03-04 20:01:16

Korkaa upp du bara. När jag kikar igenom dina inlägg så har du haft en hel del omkring dig. Igen.



Hoppas det blir bra med dottern, ortopeden är väl en sak, men hur hon bor och lever är kanske än viktigare just nu. Var är hennes sambo?

Postat av: Berith

Publicerad 2011-03-05 08:55:10

Fy vad tråkigt med J's hand. Hoppas verkligen de kommer tillrätta med den, inte kul att behöva gå o ha ont! Hälsa henne!

Postat av: E

Publicerad 2011-03-06 08:49:47

Man blir glad bara av att se etiketten på den flaskan! :0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela