TyraTok

Livet är ett äventyr!

11-11-11

Publicerad 2011-11-11 12:04:00 i Allmänt,

Grattis till min före detta svåger C som fyller femtio idag på denna speciella dag!

Ska bli kul att få gå på fest nästa helg! :o)

För övrigt kan jag röra mej lite bättre idag så jag var ute i god tid på busshållsplatsen men inte fasen kom det någon buss 07.40 inte utan två stycken kom tjugo minuter senare.
Alltså har jag inte kommit i tid en enda morgon denna vecka, tjo!

Tur man har så förstående och trevliga kollegor och chef.
Nu blir det ut på lunchen, citodonen har verkat så jag kan äntligen pallra mej ut.
Panduro, Clas Ohlson och sushi-baren med kollega M2.

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-11-11 12:22:09

Det låter jobbigt, men du går säkert mot bättre tider. Krya på dig!

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-11-11 19:42:29

Attans bussar då! Olle ser störtcool ut där han ligger! Så brukar våra hundar ligga, oavsett att de är tjejer, " ligger som flickorna i Gamla stan" sa alltid min söta svärfar.

Hoppas ryggen blir bra så du kan plocka trattisar i helgen

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela