TyraTok

Livet är ett äventyr!

Förenar nytta med nöje...

Publicerad 2011-11-02 21:25:23 i Allmänt,

... gör jag när jag vill se något annat än 112 som mannen gillar.
Istället för att lägga mej i sängen och titta på Arga snickaren så byter jag lakan i sängen! 
Det skulle inte mannen göra om han tittar på TV:n i sovrummet!
Minsann!
Näe... det gör inte jag heller så ofta,  nu låter det stort men jag passade på när jag ändå kände mej skapligt pigg.

Att jag kände mej pigg beror nog på att vi åkte till graven och planterade ljung istället för att slöa i soffan efter middagen.
Lite läskigt att vandra runt på kyrkogården i mörker men mannen var förutseende och hade ficklampa med sej.

Jag har dessutom hunnit joxa ihop två stora bunkar med sallad för imorgon har jag bjudit arbetskamrater och andra vänner på en visning av inredningsgrejer från Zelected by Houze. 
Jättefina grejer och jag behöver inte ha huset fullt hemma utan vi får vara i en lokal där vi även har tillgång till en klädbutik i samma lokal, Chris&Lin med jättefina kläder. :o)

Skulle träna cirkelträning idag men känner att ländryggen inte vill vara med så jag skippade den biten... hann ju med en hel del annat istället men nu är det nog dags att natta för det blir en lång dag imorgon.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-05 00:24:03

Var det mörkt på kyrkogården! Jag trodde att alla redan fått ut gravlyktorna och att det skulle vara upplyst och fint!



Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela