TyraTok

Livet är ett äventyr!

Pärla pärla i lådan där...

Publicerad 2011-10-29 21:53:36 i Allmänt,

... säg mej vad jag ska kreera av dej här i pärlornas sfär!

Idag åkte jag på pärlträffen igen, det var ju några månader sedan jag var med för det har krockat med annat.
Har inte ångrat mej kan jag säga, det gjorde gott att få ta fram alla lådorna i och kolla igenom och dessutom shoppa lite nytt skoj i trevliga tjejers sällskap.

Dessutom fick jag lära mej en ny teknik idag och det var så himla skoj så nu måste jag shoppa lite grejer så jag kan göra fler,  det gjorde succé på FB i alla fall.



Men det var nära att jag inte kom iväg för jag vaknade med jordens skallebank och halvrisig mage (inte av rödtjut) och fick ta mej några alvedon och en massa kaffe innan jag piggnade till.
Lite dusch, disk, tvätt och utlämning av nycklar till vår festlokal här i föreningen fick mej på fötter så jag beslöt mej för att åka.

När jag kom hem vid 20-tiden hade mannen just paketarat och försökt pussla in en massa älgkött i frysen och nu har vi ätit goda älgfärsbiffar och tar ett glas rött...  en bra lördag! :o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-10-30 09:47:10

Snyggt var det! Lite tuffare stuk!



Älg och rödvin är aldrig fel!

Postat av: Dansbandsfrun

Publicerad 2011-10-30 23:30:42

jättefint ju! fin färgkombo!!

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela