TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ännu en visning...

Publicerad 2012-04-15 09:23:23 i Allmänt,

... ska jag ha på lägenheten idag, skoj!

Jag hade precis krypit till sängs igår kväll när jag kollade mailen i mobilen och fick se ett mail från ett par som ville komma ganska omgående.
Naturligtvis blev jag pigg som en mört och vart tvungen att gå upp en stund igen, tur det är helg! :D

Och vilken tur att vi körde upp bägge combibilarna fulla med packade kartonger och lite små möbler till byhåla igår!
Vi har ju fått höra att huset är tomt och klart för inflytt men ägaren har inte kontaktat oss fast vi kom överens om att han skulle göra det om vi kunde få tillgång tidigare.
Ska försöka få tag i honom i veckan för då kan vi ju boka om bankbesöket.

När vi ändå var där gick jag på loppis i Folkets Hus.
Det har blivit en himla massa aktivitet i det huset sen de fick en ny chef, killen som tog över vår lägenhet när vi flyttade därifrån för 2,5 år sedan.
Det är kul och viktigt att det händer saker i samhällen utanför staden så folk blir kvar.

Dessutom har en av pärltjejerna i min grupp flyttat dit nyss och hon är driftig till tusan så hon stod och sålde barnkläder hon syr,  och smycken ihop med en annan tjej ur gruppen.
Jag köpte en fin stickad sjal av den tredje tjejen som stod med dem,  hon kände igen mej så vi fick nysta lite och det visade sej att hennes dotter gått i samma klass som min son i högstadiet. :o)

Nä, nu ska jag piffa lite!

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-04-15 10:45:28

Oj, hoppas lägenheten blir såld snart, skulle ju kännas kanonbra! Här i vår by skulle någon driftig snart få göra nåt, det händer nada! Och inte är jag driftig heller, bara muttrar om att inget händer..haha

Kramen

Postat av: Selma

Publicerad 2012-04-15 20:46:55

Hoppas det fixar sig fort och bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela