TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det är inte klokt...

Publicerad 2012-04-02 19:34:06 i Allmänt,

... vad jag känner mej duktig som redan har deklarerat!!

Tänk vad smidigt,  man pillar lite på mobilen och vips är man klar, över en månad före sista inlämningsdatum.
Nu ska jag bara sitta och vänta på att det ska trilla in fem tusenlappar på kontot! :o)
Eller sitta och sitta... vänta ska jag i alla fall för jag vill köpa mej ett litet växthus så de pengarna kommer väl till pass.

Idag är det exakt en månad kvar tills vi får nyckeln till huset!!
Mmmmm... börjar känna mej lite spänd faktiskt.
Lägenheten är inte såld ännu... det är märkligt vad mycket underligt folk det ringer på annonsen.
Har dock en dam som verkar vettig som ska höra av sej denna vecka och vill hon inte ha den så lämnar jag den till mäklaren vi köpte huset via så slipper jag fler stollar. :o)

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-04-02 20:49:09

Jag håller tummarna för er lägenhetsförsäljning.

Postat av: Berith

Publicerad 2012-04-03 08:18:19

Tack för påminnelsen om att deklarera via sms! Nu har även jag fixat detta. Lycka till med lägenhetsförs. Kram Berith

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-04-03 15:20:37

Hej, du har inte funderat på Hemverket? Är det inte de som har ett lågt fast pris? Visst sparar man pengar om man kan sälja direkt, men det kan vara påfrestande också. Spännande, tiden går fort, så snart är ni där i nya huset, o kanon att komma dit på våren! Förstår att det kliar i fingrarna, det gör det INTE i mina, haha

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela