TyraTok

Livet är ett äventyr!

Fantastiskt...

Publicerad 2012-04-03 21:34:11 i Allmänt,

... är vad det är att utvecklingen går framåt!

Man sitter hemma,  kastar ur sej en fråga på FB,  får svar med en länk och vips har man beställt grejer och dessutom betalat dem med VISA-kortet.

Så kommer sonen in på FB, har glömt att boka hemresa till påsk... jag bannar lite men kommer då på att jag glömt att boka min biljett till huvudstaden 20 april när vi ska på Let´s Dance... oooops!
Men ack så lätt fixat att boka biljett som kommer som SMS i ipponen och så knappar man in sina kortnöffror igen!

Aldrig hade man väl för tjugo år sedan trott att man skulle sitta hemma i soffan och fixa allt?!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-04-03 23:03:06

Jag tänkte också först en 120 Tromsö på Ikea men sen såg jag att då går stegen ut på golvet och tar mer plats så då tänkte jag om till 140 istället och jag ångrar mig inte när den kom på plats. Ser jättebra ut och den som ligger i undersängen får lite luft över sig utanför översängen. Stabil är den också, helt stadig.

Postat av: Denise

Publicerad 2012-04-03 23:29:02

Det är fantastiskt, särskilt när man bor som vi gör!! Samtidigt tycker jag synd om de som inte behärskar internet, nästan en halv miljon gamlingar som inte längre kan se SJ's tågtabeller eller betala en räkning utan att det kostar skjortan :( Men det är ju inte internets fel...

Postat av: Znogge

Publicerad 2012-04-04 18:21:19

Allt var inte bättre förr ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela