TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ikväll blev det av...

Publicerad 2012-04-11 22:48:32 i Allmänt,

... dottern fick sin stund i Karlavagnen och jag tycker hon skötte sej utmärkt!
Nervös som tusan säger hon att hon var men jag märkte inte av det alls.



Bilden tagen i hennes underbara kök i påskas!

Jag minns hur nervös jag var när lokalradion kom till mitt dåvarande jobb och skulle intervjua mej som ensamstående mamma inom handeln med sena arbetstider, dålig lön och inga heltidsstjänster.
Tyckte jag lät som en kraxande kråka när jag hörde mej själv efteråt. :o)

Tidigare under dagen kom ett glatt SMS från sonen!  Hans c-uppsats hade bllivit utsedd som den bästa av Västmanlands landsting så han får gå på prisutdelning här i Västerås i maj med stipendium och diplom som  belöning! :o)



STORT GRATTIS till honom!

Så har vi då mellanbarnet, dotter J som fått rätsida på sitt liv ihop med pojkvännen på ett så beundransvärt sett.



Blir man stolt över sina barn eller!!??

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-04-12 02:16:52

Jaa, du ska vara stolt över alla tre!

Postat av: Gun

Publicerad 2012-04-12 07:33:19

Väldigt bra jobbat av alla tre!

Jag hörde intervjun i Karlavagnen och tycker din dotter var jätteduktig. Blev riktigt sugen på att själv ta mitt pick och pack och dra till Norrland. :)

Postat av: E

Publicerad 2012-04-12 08:30:16

Grattis alla barnen och framförallt grattis mamman som gjort dem till vad de i grunden är! :0)

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-04-12 08:58:24

Hej, så skönt när bitarna börjar ramla på plats! Jag har också haft några fina lugna år nu då det mesta har rullat på bra, men nu är ju barnbarnen alla i tonåren med allt vad det innebär, mera turbulens och oro för hur det ska gå. Men sånt är livet, man får glädjas då man kan, och grattis till dej som har tre fina unga vuxna ungar som står på egna ben!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela