TyraTok

Livet är ett äventyr!

Återigen...

Publicerad 2012-02-07 22:17:42 i Allmänt,

... tog vi oss en titt på Centralgatan eftersom dotter J ville se och mäklaren tyckte vi skulle se en andra gång.
Då tittar man ju på helt andra saker än man gjorde första gången... då ville man se om det var rätt... nu ville man se om det var några fel.

Vi såg ju Nannavägen i söndags... dotter J och jag med rejält stora förhoppningar efter att ha dreglat på Hemnets snygga bilder... men... näe... det fanns liksom ingen själ i det huset... så var det med det!

Ikväll blev till och med dotra lyrisk... hon tyckte lika mycket om huset som vi gör men jag hade inte räknat med att det skulle stå bilar utanför eftersom vi var själva på visningen i lördags... naivt,  jag vet!
Nå, ett ungt par sprang igenom och drog... för litet för dem men ett annat par seglade runt länge med styvfar med sambo, mannen känner styvfadern... vi hoppas och ber att dom inte gillade det dom såg... urk...

Vi la ett bud på 850 000... får se om det paret vill toppa... usch...jag kommer inte att kunna sova på länge känns det som.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-07 22:41:19

Spännande med budgivning. Nästan för spännande. Vi har ju våndats med sönerna några gånger.

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-02-07 23:59:21

Huvva va spännande!

Postat av: Ia

Publicerad 2012-02-08 07:46:40

Håller tummarna!!!

Postat av: Britt

Publicerad 2012-02-09 21:34:37

Rena lotteriet! Hoppas ni vinner.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela