TyraTok

Livet är ett äventyr!

Papper ska skrivas...

Publicerad 2012-02-11 15:26:33 i Allmänt,

... på måndag hos mäklaren och så ska besiktning av huset beställas så det rullar på.

Säljare Olle hade sagt att vi kan få tillträde 1 maj...  ååååh,  det är ju en eon av tider dit. ;D
Jag har i alla fall fått en liten energikick av detta så idag har jag burit iväg en massa skräp till återvinning och röjt i röran.

Dotter J med T skulle komma och äta så jag håller på med potatis- och grönsaksgratäng med fetaostfyllda färsbiffar men så kom SMS om att hon har feber... synd men det räcker till imorgon om hon är bättre då.

Mannens äldsta dotter fyller 30 år idag,  stort grattis till snyggingen A.
Har tyvärr inga bilder i den här datorn på henne.
Synd att festen blir 100 mil härifrån!

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-02-11 19:35:57

Potatisgratäng ska jag göra någon dag här, länge sedan och det är ju supergott!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-13 06:48:30

Även om det vore roligt att flytta in direkt så kanske det inte är helt fel att kunna förbereda flytten lite i lugn och ro, dvs göra som Du gör nu; börja slänga ¨sånt som inte ska med. (Och börja sy gardiner till det nya stället ;-) )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela