TyraTok

Livet är ett äventyr!

Tur att man var så alert...

Publicerad 2012-02-20 22:06:22 i Allmänt,

... igår för idag har det varit precis tvärtom.

Segt som tusan att ta sej till jobbet... kände av låsningen i ryggen efter att jag klivit ur badkaret och att halka sej fram till hållplatsen med den känslan var inte rolig.

Väl på jobbet satt jag mest och nös och frös så vid tre-draget gav jag upp och åkte hem.
Mannen hämtade och vi svängde in på ICA Maxi,  han fyller år imorgon och  hade lovat gubbarna i byhåla tårta.
Inte så troligt att jag skulle stå och baka ikväll inte,  tur de har så goda tårtor där.

Efter maten slocknade jag i soffan några timmar, iklädd pyjamas och tofflor under min varma gosepläd men är fortfarande lika trött och frusen.
Får se vart det bär!

Hann inte fixa det jag skulle till mannen nu så han får presenten i helgen hoppas jag.

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2012-02-20 23:15:23

Låter nästan som om jag smittat ner dig. Tack för de fina orden inne hos mig. Krya på dig nu och så hoppas vi att den bacillen inte fick fäste när det nu vankas tårta och kalas.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-21 06:54:46

Det låter inget vidare så jag antar att Du har sovmorgon hemma under täcket och kurerar Dig idag.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2012-02-21 08:52:04

Morning o tack för dina goa rader hos mig!

Grattis till din make! Och hoppas du inte är däckad idag!!!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela