TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vaknade halv nio...

Publicerad 2012-02-21 15:19:03 i Allmänt,

... av ett SMS... har lyssnat halva natten på mannens mobil,  det har rassalt in massor av mess eftersom han fyller år idag.
Själv har han inte hört dem, haha.

Nå,  jag skulle ju upp tidigt och ringa jobbet men dom fattade väl ändå att jag inte skulle komma idag.
Messet i min mobil var från dotter J,  hon tänkte titta in på jobbet med sin lilla kompis Bosse.
Hon har blivit dagmatte åt en liten taxpojke två dagar i veckan för att ha något att göra, perfekt!!

Eftersom jag var hemma kom dom hit istället.



Olle blev jättesur, fräste och hoppade högst upp i sitt träd men Sigge var lite mer nyfiken... det var Bosse med  men alldeles för burdus och skällig så det var lite jagande här ett tag innan Sigge också tog sej upp i trädet.



Kul med besök för man blir lite uttråkad hemma.
Har ont i halsen men känner mej inte febrig idag så imorgon jobbar jag om det inte blir värre än så här.

Kommentarer

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-02-21 17:52:12

Gratta gubben från oss!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-22 21:08:46

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-22 21:10:34

Då är vi minst två som är febriga och ont i halsen. Hoppas det går över före nästa vecka som är sportlovsvecka. Då vill jag vara ledig på riktigt och inte sjuk.

Spännande med katt och hund ihop. Det går att kombinera ibland, men hänger på lite god vilja från de inblandade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela