TyraTok

Livet är ett äventyr!

Bilen såld...

Publicerad 2012-01-11 23:23:04 i Allmänt,

... och jag vet att den blir väl omhändertagen för det var en vän och  f d grannes unge son som köpte.

Det kom några märkliga förslag via mail och SMS som jag inte tog som speciellt seriösa så det var skönt när det var vettigt folk som köpte! :o)

Jag var dessutom hos läkare imorse som kände och klämde och funderade över min ländrygg. 
Visst kan jag få börja med mina smärtblockader igen men vi enades om att sjukgymnasten ska få en chans först.
Knallade in där och bokade tid hos min vanliga A... vi har inte setts på tre år och hon undrade vad jag har för konserveringsmedel och jag sa att det är bara att gå upp i vikt så fyller man ut alla rynkor.

På tisdag kör vi igång där, skönt.
Väl hemma ringde bankdamen som haft lång semester över helgerna så dit ska vi på onsdag nästa vecka... spännande värre det här! :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-12 18:35:08

Man borde börjat trådsmal och sen lagt på sig ett halvt kilo per år eller nåt.

Postat av: E

Publicerad 2012-01-13 08:42:14

Och egenproducerat fett är ju så mycket nyttigare än en massa hittepåfillers!:0)Önskar bara man kunde göra omfördelningen själv. Så att magfettet hamnade i bysthöjd t ex :0)

Postat av: TT

Publicerad 2012-01-13 09:41:01

Nej E, jag kan inte putta upp mer där för då ramlar jag framlänges, haha.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-14 11:16:15

Sockerfrihet tar bort några kilon, om man vill det. Om detta kan man läsa på min blogg ;-)



Träffa en bankman på fredag den 13:e skulle jag inte våga. Jag gillar inte banker, mår lite pyrt i deras lokaler. Vet inte varför, för jag har aldrig haft något otalt med dem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela