TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det efterlängtade samtalet...

Publicerad 2012-01-24 08:25:20 i Allmänt,

... kom under lunchen igår...
... knappt så jag vågade svara när jag såg numret från min rara bankdam.
Men hon kom med positiva nyheter!

Vi är beviljade lån!!!
Jag ringde mannen och berättade nyheten och eftersom han var i byhåla så skulle han snacka med husägaren.
Men se... den gubben gick inte...
Han ringde tillbaks någon halvtimme senare och berättade att priset helt plötsligt stigit med 125 000 från det bud de accepterat strax innan vi visade intresse, suck och belägg.

Så det är bara att spotta i nävarna och börja gå på visningar igen men det är väl någon mening med det också... vi får se.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2012-01-24 10:08:07

Och nu vet ni att ni får låna, till nästa gång! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2012-01-24 10:21:40

Jo... fast det känns jävligt bittert för i fantasin bodde man ju redan där...

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-24 13:23:26

Trist men du ska se att det fixar sig nu när ni har ett lånelöfte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela