TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dottern i norr...

Publicerad 2012-01-16 23:07:45 i Allmänt,

... hon är fylld av skaparlust!





Jag tycker det här är så läckert!
Måste inhandlas när hon knåpat ihop några till.

Den två år äldre dottern,  den yngre fyllde tjugosex i söndags och den äldre fyller tjugoåtta den sista dagen i denna månad... den äldre som sagt... hon tränar som en tok.
Långa promenader och långa stunder framför Wii-spelet ger resultat.

Vill precis som sin mor gå ner i vikt men är så mycket mer ihärdig och envis.
Modern har i alla fall idag med kompis A:s hjälp, tagit sej till årets första zumba-pass... ja faktiskt det första på ett antal månader och modern hängde förvånansvärt nog med hela passet.
Får se om hon kan gå när hon i morgon bitti har tid hos sjukgymnasten...

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2012-01-17 08:28:46

Glädjande nyheter om dotter J minsann! :0) Och jag äönskar jag hade ett uns av dotter Ds kreativa lust!

Postat av: Paula i pörtet

Publicerad 2012-01-17 08:49:23

Duktiga dej, avundas att du kan dansa, det funkar tyvärr inte med min skröpliga kropp. Men hemma i vardagsrummet kan jag shejka loss, haha

Nu tandis, fy bubblan

Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2012-01-17 09:43:53

Vad är det för material hon jobbat med?

Postat av: Denise

Publicerad 2012-01-17 11:18:42

@selma: jag jobbar med i princip alla material som finns tillgängliga :) Men just nu är det glödpenna och rest-bitar av virke som gäller!



Postat av: TT

Publicerad 2012-01-17 13:16:04

Paula, dans och dans... jag klumpar runt i takt med musiken. :)

Postat av: Znogge

Publicerad 2012-01-17 13:55:27

Lycka till med ambitionerna!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-01-17 23:49:56

Det kommer att bli bra, låter som en trevlig vana.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela